Megbízhatóság a könyvelésben

Jó könyvelőiroda kiválasztása

 

Az alábbiakban azt elemezzük, hogy az fn24 által felkért szakértők által összeállított lista egyes pontjai mennyire igazak könyvelőirodánkra. Az fn24 eredeti írása az alábbi ikonra kattintva érhető el.

      

 

1. Szerződéssel, számlával, felelősségbiztosítással dolgozik, és titoktartást vállal

Esetünkben magától értetődő, hogy könyvelőirodánk számlát ad a nyújtott szolgáltatásról. Így a könyvelési díjat az ügyfél egyrészt elszámolhatja költségként, másrészt, ha hibázunk, nem kell bizonygatnia, hogy mi végeztük el az adott feladatot, hiszen a szerződés és a számla alapján ez nem is lehet kérdéses. Attól sem kell tartania, hogy ha hibát vétünk, és kártérítést követel tőlünk, akkor, ha jogos az igénye, annak ne tennénk eleget. Nemcsak az jelenthet garanciát, hogy immáron közel 25 éve vagyunk a könyvelőirodai piacon, de könyvelői felelősségbiztosítással is rendelkezünk. A szerződésünkben pedig természetesen szigorú titoktartási szabályok szerepelnek.

 

2. Technikailag felkészült és felelős

Könyvelő cégünk mindig arra törekszik, hogy haladjon a korral. Ezt nem csak azzal próbáljuk meg elérni, hogy a legújabb szoftvereket és hardvereket használjuk, hanem saját egyedi fejlesztéseket is végrehajtunk. Példaként említhető az ügyfélkapus rendszerünk. Ezen keresztül érhető el többek között a hazai könyvelőirodák között egyedinek tekinthető munkaidő beosztó szoftverünk, amit ingyen ügyfeleink rendelkezésére bocsájtunk.

 

3. Beleássa magát a cég ügyeibe, és odafigyel a részletekre

Ezen pont alatt a cikk szerzői elsősorban azt értik, hogy a könyvelő ismerje a cégek működését, a tevékenységük sajátosságait. Könyvelőirodánk az elmúlt közel 25 évben sok száz ügyfél számára nyújtotta szolgáltatásait, így gyakorlatilag minden tevékenységi körű cég könyvelését végeztük már. Ennek megfelelően, tisztában vagyunk az egyes tevékenységek sajátos jellemzőivel és az azokra vonatkozó szabályokkal.

 

4. Tanácsot is ad

Könyvelőirodánk arra törekszik, hogy szolgáltatása ne merüljön ki a szűken vett könyvelési feladatokban. Nemcsak, hogy folyamatosan információt adunk az ügyfeleinknek a könyvelés és a bérszámfejtés eredményéről, de ezen kívül tanácsokkal is szolgálunk. Azon túlmenően, hogy az adójogszabály változásokról évente 8-12 körlevélben értesítünk mindenkit, és fontos gyakorlati kérdéseket blog bejegyzésekben elemzünk, személyre szabottan is adunk hasznos tanácsokat.

 

5. Mindent „elsikál”?

Az fn24 szakértőivel egyet kell, hogy értsünk abban, hogy nem az a jó könyvelő, aki minden utasítást szó nélkül teljesít, hanem az, aki jelzi az ügyfélnek, ha egy ötlete olyan adójogi vagy büntetőjogi kockázatot rejt magában, hogy azt nem érdemes megvalósítani. Sokkal fontosabb az, hogy valaki tudja, hogy mit szabad és mit nem megcsinálni, és reálisan lássa, hogy a cselekedeti esetlegesen mivel járhatnak, mint az, hogy a könyvelő minden utasítást kérdezés nélkül végrehajtson.

 

6. Szabályokat állít fel

Könyvelőirodánk működését eljárásrendek szabályozzák. Egyrészt ezek biztosítják a könyvelés színvonalát, másrészt ezek az ügyfeleket is arra késztetik, hogy maguk is figyeljenek oda cégük ügyeire, és ne csak akkor kapjanak észbe, amikor megjelenik a hatóság, és már túl késő bármit tenni.

 

7. Előre gondolkodik

Ahogyan az előző pontban is szót ejtettünk róla, arra törekszünk, hogy az esetleges problémákat megelőzzük, és ne utólag próbáljuk meg orvosolni őket. Ezt biztosítja a tervszerű munkavégzés, ami a könyvelő cégünk esetében abban nyilvánul meg, hogy egész évre előre meghatározzuk, hogy melyik hónapban mit ellenőrzünk a könyvelésben, majd az adott hónapokban folyamatosan az aktuális feladatok figyelembe vételével készítjük el a havi terveket, melyek segítségével biztosítható az, hogy semmilyen feladat ne maradjon el és a könyvelést magas színvonalon tudjuk elvégezni.

 

8. Naprakész és pontos

Könyvelőirodánk munkatársai folyamatosan továbbképzéseken vesznek részt, amelyen szerzett tudást nemcsak, hogy beépítjük a könyvelési munkafolyamatokba, de megpróbáljuk az ismereteket körlevelek és blog bejegyzések formájában ügyfeleinknek is továbbadni.

 

9. Képviseli a céget

Amennyiben ügyfeleink igénylik, vállaljuk a hatóságok előtti teljeskörű képviseletüket. Könyvelő és bérszámfejtő kollégáink számtalan ellenőrzésen vettek már részt, így tökéletesen tudatában vannak annak, hogy az adóhatósági vagy munkaügyi ellenőrzésekre hogyan kell a cég könyvelési vagy munkaügyi anyagait összeállítani, és az ellenőrzéseken mit szabad és mit nem szabad mondani.

 

10. Nem a legolcsóbb

Aki az előző pontokat végigolvasta, az nyilván meggyőződött arról, hogy az a könyvelőiroda, amelyik mindezeknek megfelel, nem havi 5.000,- Ft-ért fog könyvelni. Ahogyan a cikk szerzői, mi is azt valljuk, hogy nem a nominális ár számít, hanem az ár/érték arány. Lehet, hogy valamivel drágábban dolgozunk, mint az a könyvelőiroda, amelyik a szolgáltatásáról nem ír szerződést, nem ad számlát, és nincsen felelősségbiztosítása, ellenben, aki ránk bízza a könyvelését, az nyugodtan aludhat.

 

11. Cégértéknövelő is lehet

A könyvelés a társaságok stratégiai fontosságú területe. Ennek megfelelően, könyvelőirodánk mindenkor azt tartja szem előtt, hogy olyan szolgáltatást nyújtson, ami nem csak egyfajta adminisztratív tevékenységnek tekinthető, de hozzájárul vele ügyfelei sikerességének növeléséhez is.

 

12. Extrákat is kínálhat

Cégünk a könyvelésen és bérszámfejtésen túl foglalkozik adótanácsadással és könyvvizsgálattal is, továbbá végzünk cégátvilágításokat, cégátalakításokat, de akár végelszámolások lefolytatását is vállaljuk. Ez azt jelenti, hogy ha egy ügyfelünk cége életében különleges helyzet áll elő, és a megszokott feladatokon túlmenően van szüksége segítségre, ránk akkor is számíthat.

 

Cégadatok

Balance Kft

Bejegyezve 1990-ben
Cj.szám: 01-09-068180
Adószám: 10377064-2-43 

1113 Bp, Bocskai út 77-79. B ép. 1 em. 136
203-4405, 209-5568, 209-6448
balance@balancekft.hu

Kedvelje Facebook oldalunkat!

Kedvelje/kövesse facebook oldalunkat, hogy Önhöz is eljussanak munkaügyi és pénzügyi tanácsaink!

Ajánlatkérés

Lépjen könyvelőirodánkkal kapcsolatba közvetlenül az alábbi gombra kattintva, vagy fenti elérhetőségeinken!

Ügyfélkapu
Cégadatok

Balance Kft

Bejegyezve 1990-ben
Cj.szám: 01-09-068180
Adószám: 10377064-2-43 

1113 Bp, Bocskai út 77-79. B ép. 1 em. 136
203-4405, 209-5568, 209-6448
balance@balancekft.hu

Ajánlatkérés

Lépjen könyvelőirodánkkal kapcsolatba közvetlenül az alábbi gombra kattintva, vagy fenti elérhetőségeinken!

Ügyfélkapu
Balance logo
Minden jog fenntartva © 2022 Balance Kft.
1113
Budapest
Bocskai út 77-79. B ép. 1 em. 136


FEL